Hajmeresztő, de sajnos valós tényeken alapul. Ez a kisfilm arra hivatott ráfektetni a hangsúlyt, ami a luxuskiegészítők gyártása mögött áll. Ez pedig nem más, mint a visszataszító és kegyetlen igazság: állatok tucatjainak kell elpusztulnia ahhoz, hogy a márkás boltok polcairól a legtutibb bőrtáskát akaszthassuk le. De igazából van ennek értelme?
A reklámfilm egy átlagos kampányvideónak látszik. Előttünk egy bolt, gyönyörű bőrtáskákkal és bőrből készült kiegészítőkkel a polcokon. Egyik szebb, mint a másik, azt sem tudjuk, melyiket nézzük meg közelebbről – ismerős szitu, nemde? Azonban ami ezután következik, az valódi horror! Az aligátor- és kígyóbőrből készült termékek ugyanis életre kelnek. Dobogni kezd a szívük, és vér ömlik belőlük, amikor felpróbálják őket…
A Behind The Leather – A bőr mögött című kisfilm a PETA és az Ogilvy & Mather reklámcég közös kampányának részeként született. Az állatvédő szervezet célja kihangsúlyozni azt, hogy nemrégiben ezek az állatok még éltek, az elpusztításuk pedig csak azért volt szükséges, hogy néhány menő kiegészítő születhessen belőlük.
És megint feltesszük a kérdést: van ennek értelme? Feláldozni őket valamiért, ami csak idő kérdése, és a süllyesztőbe kerül, mert ugye a divat állandóan változik…