KezdőlapBulvárEz minden idők legaranyosabb karácsonyi reklámja: a benne szereplő kisfiú milliók szívét...

Ez minden idők legaranyosabb karácsonyi reklámja: a benne szereplő kisfiú milliók szívét hódította meg!

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

Az alig kétperces karácsonyi reklám elkészítése összesen 100 fontba került, és hatalmas sikert aratott. Sőt, még az olyan nagy márkák karácsonyi reklámjaival is felveheti a versenyt, mint a John Lewis vagy a Marks and Spencer.

Már benne járunk az adventi időszakban, és ezzel elérkezett a karácsonyi reklámok szezonja is. Az olyan híres márkák, mint a John Lewis, vagy a Coca-Cola ünnepi reklámjai például minden évben nagy szenzációnak számítanak.

2019 egyik legaranyosabb és azóta is rendkívül népszerű karácsonyi reklámja azonban egészen váratlan helyről érkezett – egy közép-walesi kisváros barkácsüzletétől, ami egy kis családi vállalkozás.

Ez minden idők legaranyosabb karácsonyi reklámja: a benne szereplő kisfiú milliók szívét hódította meg!
Fotó: YouTube

A kétperces reklámfilm forgatása mindössze egy napot vett igénybe és 100 fontba került, főszereplője pedig az üzlet tulajdonosának fia, az akkor kétéves Arthur Jones.

A kisfilm lényegében Arthur egy napját mutatja be, amint besegít a családi barkácsboltban. A söprögetés, a készletek feltöltése, és a vásárlók kiszolgálása mind a feladatai közé tartoznak – sőt, egy ponton ünnepi díszcsomagolást is vállal az egyik vásárlónak – mindezt barátságos mosollyal és hatalmas szeretettel.

A reklámban a tulajdonos, Tom Jones családjának négy generációja is szerepel, és aláfestő zeneként az Alphaville 1984-es „Forever Young” című slágerének feldolgozása hallható, amelyet Andrea von Kampen amerikai énekes-dalszerző ad elő.



„Andreának nagyszerű hangja van, tökéletesen illett a reklámhoz” – mondta Tom.

„Ezt a videót a fiammal együtt készíteni olyan élmény volt, amelyet egy életen át fogok őrizni. Azt mondják, hogy soha ne dolgozz állatokkal vagy gyerekekkel, de Arthurral igazi öröm volt együtt dolgozni. Nagyon okos fiú, és hazudnék, ha azt mondanám, nehéz volt rávenni, hogy kamera elé álljon” – mondta a bolt tulajdonosa és a reklám „sztárjának” édesapja.

„Gyakran meglátogat a boltban, így nem igazán kértünk tőle olyasmit, amit még nem csinált korábban. Amikor megnézem a reklámot, mindig büszkeséggel tölt el” – tette hozzá.

Ez minden idők legaranyosabb karácsonyi reklámja: a benne szereplő kisfiú milliók szívét hódította meg!
Fotó: YouTube

Ami a dalválasztást illeti, az üzlettulajdonos első perctől tudta, hogy ezt a slágert szeretné felhasználni, és vállalta, hogy kifizeti a hangmérnök által megszabott 100 fontos munkadíjat a stúdióban, ahol felvették a feldolgozást – ez volt az egyetlen kiadása, mivel egy filmes barátja, Josh Holdaway ingyen vállalta a forgatást.

Arthur egyébként a bolt egy korábbi karácsonyi reklámjában is feltűnt, akkor még kisbabaként, majd egy évvel később, 2020-ban ismét szerepet kapott az ünnepi kisfilmben.

„Mindhárom reklám a család jelentőségéről szól karácsonykor, ezért rendkívül fontos volt számomra, hogy Arthur mindegyikben szerepet kapjon. Az első reklámban még kisbabaként szerepel, és fokozatosan átalakul azzá a fiatalemberré, aki ma, és ez szerintem valóban megragadja a lényegét annak, amit megpróbálunk közvetíteni. Minden évben azt mondják nekünk, hogy a karácsony a gyerekeké, de semmi sem akadályoz meg minket abban, hogy karácsonykor nagy gyerekek legyünk” – magyarázta Tom a reklám üzenetét.

A kis barkácsbolt karácsonyi reklámjai hatalmas sikert arattak, és azóta is rendkívül népszerűek.

„Az emberek folyamatosan bejönnek az üzletbe, és a karácsonyi reklámjainkról kérdeznek minket. Még idegenek is beugranak, hogy elmondják, látták azokat. Az emberek folyton azt kérdezik, hogy idén is készítünk-e egyet. Nehéz nemet mondani, kötelességünknek érezzük, hogy megcsináljuk. A helyiek imádják őket. Jó érzés azt gondolni, hogy sokaknak mosolyt csalhatunk az arcára a közösségben. Mindig jó érzés, ha tehetünk valamit a városért” – tette hozzá az üzlettulajdonos.

„Az emberek mindig a John Lewishoz hasonlítják a videóinkat, és mi ugyanazt az üzenetet próbáljuk átadni, mint a több millió fontos reklámok. De van egy mögöttes üzenet is. Mi csak egy kis független üzlet vagyunk Közép-Walesben, amely megpróbál versenyezni a nagyokkal, mint a John Lewis és az M&S. Megmutattuk, hogy nagyon kis költségvetésből is meg lehet csinálni” – mondta.

RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet