KezdőlapBulvárTVCsúcsot döntött a PRO4

Csúcsot döntött a PRO4

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

A PRO4 fennállásának eddigi legjobb átlagos heti piaci részesedését produkálta a 33. héten, a csatorna heti átlaga főműsoridőben elérte az 1,08% SHR-t a 18-49 éves célcsoportban.

PRO4_logo_RGBAugusztus 12-18. között a PRO4 teljes napon 1,0% SHR-t, főműsoridőben (17:00-24:00 között) 1,08%-os átlagos heti közönségarányt tudott elérni a kereskedelmileg legfontosabb 18-49 éves lakosság körében – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. Ezzel a csatorna a 2011 januári indulása óta a legerősebb hetét produkálta főműsoridőben, a 18-49 éves célcsoportban.

A csatorna múlt heti legsikeresebb műsorai a késő esti filmek (23:00 óra utáni sugárzások) voltak, a Volt egyszer egy Mexikó (5,18% SHR), az Anaconda 4. (4,72% SHR), Az élet Grandview-ban (3,99% SHR), a Halálhajó (3,66% SHR) és a Vámpírok: a gyilkos csapat (3,45% SHR) című filmek kiemelkedő közönségarányokkal futottak. Emellett kedveltek voltak a Walker, a texasi kopó, a Különleges mentőalakulat és az NCIS: Los Angeles c. sorozatok is.

A PRO4 33. heti legnézettebb műsorának a hétfő esti (21:00) Volt egyszer egy Mexikó c. film bizonyult, melynek közönségaránya elérte a 2,86%-ot. A film adásideje alatt a PRO4 az ötödik legnézettebb csatorna volt a teljes televíziós piacon a 18-49 éves célcsoportban, megelőzve a Viasat3, a Story4 vagy akár a közszolgálati csatornákat is.

RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet