Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Manapság ritka az olyan fiatal, aki ne lenne tagja valamilyen online szociális közösségnek, mint pl: hi5, iwiw, facebook vagy twitter.

Csak idő kérdése volt, és tudni lehetett, hogy ezekre előbb utóbb a divat is le fog csapni. Gerry Mckay készített egy egyedi cipőket tartalmazó Adidas dizájnt, amely a szociális hálózatokat célozza meg. Lájk, vagy nem lájk?

Az Adidas Twitter Superstar és az Adidas Facebook Superstar képviselik elsők között azt a hullámot, amelyet bizonyos divat és internet szakemberek egy jó ideje már jósoltak. Az elképzelés az, hogy ezek a ruhadarabok a felhasználókat látványosan is megosztják majd, így szinte szemmel láthatólag is követni lehet majd a megfelelő online szociális hálózat lefedettségét egy bizonyos régión belül. Természetesen ezek egyelőre még csak elképzelések. Jelen pillanatban csupán a modell, az ízlés játszik közre ezen ruhadarabok árusításában.

Bévé


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!