Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

A karalábé, bármennyire is hihetetlen az egyik leghatékonyabb zsírégető csodaételünk. Rendkívül könnyű beszerezni, olcsó, nincs benne semmi hókusz-pókusz, s ráadásul hatékony. Nem kell mást tennünk, mint kisétálni a piacra és beszerezni egy csomó karalábét.

Fotó: Flickr.com
Fotó: Flickr.com

Ez a diéta azoknak a legideálisabb, akik nem szeretik számolgatni a kalóriákat, odafigyelni grammra pontosan arra, hogy miből mennyit esznek, vagy teletömni magukat úgynevezett csodakapszulákkal. Itt az ideje megismerni a karalábédiétát.

A karalábé szinte egész évben beszerezhető, így bármelyik évszakban nekifoghatunk a diétának. Ilyenkor pedig a legfrissebb, legzamatosabb példányokhoz juthatunk. A csodagumókban nagyon sok ásványianyag és vitamin van: káliumot, magnéziumot, számos B-vitamint és C-vitamint tartalmaz. Magas rosttartalma miatt serkenti az emésztést, rövid idő alatt segít megszabadulni a felgyülemlett méreganyagoktól.

A karalábédiéta lényege, hogy étrendünk legyen könnyű, zsírszegény, fogyasszunk sok folyadékot és egy héten keresztül naponta legalább 15 dkg karalábét. Leginkább az ebéd vagy a vacsora idejére illesszük be étrendünkbe. Így emésztésünk működése normálissá válik, sokkal könnyebben olvadnak le rólunk a plusz kilók. Ha szeretjük, inkább nyersen fogyasszuk, így sokkal intenzívebb a vitamin- és ásványianyag tartalma.

Ezt már próbáltad? Görögdinnye-kúra – fogyj gyorsan, nehézségek nélkül!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet csirkemellsonka, egy paprika.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre karalábéleves.

2. nap

Reggeli: három evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg gombával töltött karalábé.
Uzsonna: egy magvas zsemle.
Vacsora: egy bögre édesítővel készült tejbegríz.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: rántotta három tojásfehérjéből, egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, 10 dkg uborka.
Tízórai: egy kivi.
Ebéd: egy bögre karalábés tonhalsaláta.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: egy bögre csirkehúsleves.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy marék bogyós gyümölccsel.
Tízórai: egy magvas zsömle.
Ebéd: egy bögre rakott karalábé.
Uzsonna: egy pohár narancslé.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet csirkemellsonka, egy alma.
Tízórai: egy körte.
Ebéd: 20 dkg diós sült karalábé.
Uzsonna: egy kis poharas gyümölcsjoghurt.
Vacsora: egy bögre hagymás babsaláta.

6. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 5 dkg zöldfűszeres túró.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell 10 dkg párolt karalábéval.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykamellsonka, egy főtt tojás.

7. nap

Reggeli: három evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, egy pohár tej.
Tízórai: egy fél grépfrút.
Ebéd: egy bögre karalábéfőzelék.
Uzsonna: egy bögre uborkasaláta.
Vacsora: 10 dkg nyers karalábé.

Forrás: femina.hu


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!