Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Lényegtelen, hogy önmagunkat masszírozzuk, vagy valakit megkérünk rá, fontos, hogy a gyakorlatok során oda összpontosítsunk, ahol a fájdalom kezdődik. Csupán néhány mozdulatot kell elsajátítanunk annak érdekében, hogy csökkentsük a kínzó problémát.

masszazs

1. Érszűkület és nyakmasszázs

A probléma olyankor áll be, amikor a rossz testtartás következtében az erek rendszeresen nyomódnak, és fájdalmat okoznak. Bár önmagunkat is masszírozhatjuk, ebben az esetben a legjobb mégis, ha valakit felkérünk rá. Erősen nyomkodjuk a koponya alsó részén, a nyak területét, majd végezzünk körkörös mozdulatokat.

2. Szabaduljunk meg a szem fölötti fájdalomtól

Ezt a fájdalmat leginkább arcüregprobléma váltja ki. Azonnal érezni fogjuk a hatást, csak nyomjuk meg óvatosan a szemöldök és az orr találkozásánál levő pontot mindkét felől. Ez a terület nagyon érzékeny ezért csak lassan és finoman masszírozzuk. Lassan haladjunk kifelé a szem külső sarka felé.

3. Homloktáji fejfájás

A homloktáji fejfájás az egyik legerősebb migrén. A fájdalmat csökkenthetjük, ha óvatosan, de határozottan masszírozzuk a szemöldök és a homlok közötti részt.

4. Fejtető masszázs

Nagyon kellemetlen lehet a fejtető fájdalom, ráadásul legtöbbször lüktető érzéssel, erős feszültséggel és fényérzékenységgel is társul. Masszírozzuk a fejtetőt körkörös mozdulattal, enyhén.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!