Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Nap mint nap fogyasztunk olyan élelmiszereket, melyekről úgy gondoljuk, hogy egészségesek, és közben még sem teljesen jótékonyak a szervezetünk számára. Sok esetben az agyonreklámozott termékek azok, melyek nem is biztos, hogy annyira egészségesek. Nézzünk néhány élelmiszert, melyek talán sokkal jobb színben vannak feltüntetve.

Fotó: Wikipedia.org
Fotó: Wikipedia.org

A gyümölcsjoghurtot igencsak ajánlgatják reggelire, de ez csak akkor egészséges, ha a natúr joghurthoz otthon, mi magunk vagdaljuk hozzá a gyümölcsöket. A bolti változata sokszor agyoncukrozott, pépes, gyümölcsnek nevezett masszát tartalmaz.

Fotó: pixabay.com
Fotó: pixabay.com

A korpás muffin is az egészségesnek vélt eledelek közé tartozik, azonban gyorsan megváltozik róla a véleményünk, ha figyelembe vesszük azt, hogy 400 kalóriát és 15 gramm zsírt tartalmazhat. Hogy egészségesebb legyen legalább a hozzávaló cukrot cseréljük le nyírfacukorra.

Fotó: Wikipedia.org
Fotó: Wikipedia.org

Az egyik kedvencemről, a halrudacskáról is kiderült, hogy ott szerepel a tiltólistán, ugyanis halreszelékből és más hozzáadott adalékanyagból áll össze. A szakemberek azt ajánlják, hogy inkább fogyasszuk filé formájában a halat. Azért azt megjegyezhetjük, hogy már vannak olyan halrudacskák is, melybe beleharapva nem egy szójapástétomra találunk, hanem szép fehér halhúsra.

Fotó: Wikipedia.org
Fotó: Wikipedia.org

Télen a lekvárra nem tekinthetünk úgy, mintha azzal helyettesíteni tudnánk a gyümölcsszükségeltünket. Ahhoz, hogy több ideig elálljon nem kevés cukrot és tartósítószert tesznek bele. Inkább készítsünk mi magunk lekvárt, és ha már mindenképp szükséges, egészségesebb cukrot, például xilitet adagoljunk hozzá.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!