Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

A stressz mindenki életében kisebb vagy nagyobb mértékben jelen van. Próbáljuk meg kezelni a helyzetet, dolgozzuk fel a problémákat, különben a tartós stressz komolyabb egészségügyi problémák kialakulásához vezethet.

stressz-masszazs

Mutatunk egy 5 perces ujjmasszázs technikát, mely segítségével könnyedén csökkenthetjük a feszültséget.

A masszázst már ősidők óta a leghatékonyabb egészségmegőrzési technikaként ismerik. Az elmúlt években egyre nagyobb teret hódítanak a különböző masszírozási módszerek szerte a világon. Az alábbiakban egy gyors masszázstechnikát mutatunk, melyet bárhol könnyedén alkalmazhatunk. A pozitív hatás szinte azonnal érezhető, és csupán öt percre van szükségünk ahhoz, hogy megnyugodjunk.

#1 gyakorlat – Érintsük meg a mutatóujjal a kisujjat, és finoman enyhén rázzuk meg, hogy oldjuk a feszültséget. Majd enyhén tekergessük az óramutató járásával ellenkező irányban. Tíz másodpercenként változtassuk az irányt. Majd végezzük el azt a mozgást az összes ujjon.

#2 gyakorlat – Nyomkodjuk végig mindenik ujj tövét, ezzel növeljük az energiát, életerőt.

#3 gyakorlat – Szorítsuk az egyik kezet ökölbe, de úgy, hogy maradjon egy kevés szabad hely, ahová a másik kezünk hüvelykujját be tudjuk illeszteni. Ezután szorítsuk össze az öklöt, és húzzuk vissza kicsit az ujjunk. Ismételjük meg többször, majd végezzük el a gyakorlatot a többi ujjunkkal is.

#4 gyakorlat – Végezetül rázogassuk mindkét kezünket 15-20 másodpercig, ha érezzük, hogy kezd átmelegedni, akkor hagyjuk abba.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!