KezdőlapHi-TechInternet220 százalékos növekedés az RTL Klub online portfóliójánál

220 százalékos növekedés az RTL Klub online portfóliójánál

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

A hazai rádiók és televíziók portáljai közül az RTL Klub online portfoliója volt messze a leglátogatottabb 2011-ben. Így továbbra is elmondható, hogy a piacvezető adó online területen is a legnagyobbak közé tartozik. A netezők elsősorban az erős és egyedi videótartalmakért, illetve információkért kattintanak a csatorna oldalaira.

Az egész éves napi egyedi átlagos látogatószám 2011-ben 325 386 volt, ami 220 százalékkal jobb, mint a 2010-ben. Míg két évvel ezelőtt 1,2 millió, addig tavaly már 2,04 millió egyedi látogatója volt átlagban havonta az RTL Klub online portfoliójának, ami 64 százalékost bővülést jelent. A 2011-es egész évet tekintve a csatorna portfoliója a top10-ben szerepelt a leglátogatottabb online szereplők összesített sorrendjében, maga mögött tudva többek között a TV2–t is.

A hivatalos mérések alapján a piacvezető csatorna oldalain 2011-ben a látogatók naponta átlagosan 12 percet töltöttek el, ami a hálózatok listáján a 6. helyet jelenti az egy egyedi látogató által, az adott oldalon eltöltött idő szempontjából.

2011-ben az RTL Klub portáljain összesen közel 180 millió videómegtekintést regisztráltak a szakemberek, ebből az rtlklub.hu-n 112 694 881, az rtlmost.hu-n pedig 66 748 408 volt.

Akárcsak a televíziózásban, az online területen is kiemelkedő adatokat ért el 2011-ben az X-Faktor, a ValóVilág és a Csillag Születik. Az X-Faktor műsoroldalát havonta mintegy 400 000-en látogatták, az RTL Mostról pedig több, mint 250 000-en nézték vissza egy-egy hónap során az egyes adásokat. A valovilag.hu-t 2011-ben az egész évet tekintve havonta átlagosan 640 000-en látogatták, amelyben benne van természetesen az a 3,5 hónap is, amikor nem volt műsor. Az RTL Mostról a ValóVilágot – ugyanilyen feltételek mellett – havonta átlagosan szintén 260 000 egyedi látogató nézte vissza. A Csillag Születik műsoroldalát átlagosan havonta 212 000-en keresték fel, míg az RTL Moston 123 000-en tekintették meg.

Emellett két igen sikeres online tehetségkutató versenyt is lebonyolított a csatorna online divíziója, a Csillag Születikhez köthető Dalversenyt, illetve az X-Faktor ideje alatt futott Klipversenyt. Emellett fontos újítás volt 2011-ben, hogy elkészült az rtlklub.hu mobilverziója is.



RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet