KezdőlapÉletmódDivatA divat nem a márkán múlik

A divat nem a márkán múlik

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

Hosszú időn keresztül a divatot a fiatalsággal azonosították – ám ez koránt sincs így! A divat nem csak a személyt határozza meg, de képes különbséget is tenni különböző emberek között. A divat nem csupán annyiból áll, amit a magazinokban, TV-ben és interneten láthatunk.

A divat azt jelenti, hogy mindig megtalálod a saját stílusodhoz illő ruhadarabokat és kiegészítőket úgy, hogy mindeközben kényelmesen is érzed magad. Nagyon fontos ugyanakkor, hogy a személyiség tükröződjön vissza belőle, ne lehessen lemásolni és ne lehessen összehasonlítani másokkal.

Az, hogy hogyan öltözködnek a hírességek, csak egy ámítás. Hány ember engedheti meg magának, hogy minden egyes városnézés alkalmával teljesen új overall-ban jelenjen meg, és közben egyedi is legyen? Aki mindezt megteheti, azt irigylem. De a divat nem erről szól.

Manapság a divat kezd márka-villantássá válni. Egyre több olyan ruhadarabot vélek felfedezni, aminek egyetlen funkciója van, mégpedig az, hogy a márkát jól láthatóan feltüntesse valahol, hogy a viselőjéről mindenki tudhassa, hogy drága és márkás darabot visel. Egy olyan világban, ahol a fizikai megjelenés többet vet a latba, mint az, hogy a ruhadarabok összege mennyit jelent pénzben kifejezve, csak egy olyan világban találhatunk igazán, a személyiséghez szervesen kapcsolódó öltözködési stílust.

Azt mondjuk, hogy ez és ez az ember divatos, mert megvette a legújabb Gucci vagy Valentino cipő/táska/ing/kalap modellt. De vajon ténylegesen csupán ennyi erőfeszítésbe kerül, hogy divatosak legyünk? Egyes egyedül pénz kérdése?

Azt hiszem a neveltetésnek, iskolázottságnak, szépérzéknek és éghajlati adottságoknak sokkal több közük van a divathoz, mint a pénztárcának.



Számtalanszor láttam, hogy a dermesztő téli hidegben papírvékony ruhadarabokban masíroznak, a magukat divatosnak elkönyvelő személyek, figyelmen kívül hagyva az évszak tulajdonságait, az esztétikát, az ízlést.

A divat végső soron csak TV-adás és pénztárca kereszteződése?

Bévé

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Hirdetés

Csemegézz

Ez is érdekelhet