Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

twittermanianl

A Wall Street Journal értesülése szerint a Facebook vizuális megújulása mellett egy új változást is bevezet, mégpedig a hashtageket, amely a Twitteren vált népszerűvé.

A # szimbólum, azaz a hastag néven ismert címkézési mód a Twitteren vált híressé, hamarosan azonban már a Facebookon is találkozhatunk velük, a Wall Street Journal szerint. A hastagot az Instagram-ban is használják, hogy különböző témájú képeket kategorizáljanak vele.

A hashtag lényege pontosan ugyanaz, mint bármelyik címkézésé: rákattintva az adott témához besorolt megosztásokat láthatjuk egy helyre gyűjtve. Ennek egyébként egyre nagyobb szükségét látja a Facebook, ahol egyre több, viszonylag rendszerezetlen információ termelődik minden egyes nap.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!