KezdőlapVilágErre figyelj ha jó pizzát szeretnél készíteni!

Erre figyelj ha jó pizzát szeretnél készíteni!

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

Imádjuk a pizzát, de azért, hogyha egy héten kétszer-háromszor eszünk, főleg, ha rendeljük vagy étteremben vesszük, ne is beszéljünk a gyors fagyasztottról már nem tartozik a legegészségesebb ételek közé.

Fotó: wikipedia.org
Fotó: wikipedia.org

Hogyan készítsük otthon olyan pizzát, ami egészséges és mégis az egész család kedvence lehet?

Nézzük, egészségügyi szakemberek milyen pizza „tulajdonságokat” gyűjtöttek össze, ahhoz, hogy a kedvenc eledel métán viselhesse az egészségesebb jelzőt.

Legyen vékony

Legtöbb helyen már a vékony tésztájú pizza a menő. Ha otthon készítjük el, akkor még bónuszként – az egészségesség érdekében – keverhetünk a tésztába teljes kiőrlésű lisztet is. A vékony tészta amúgyis sokkal kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmaz.

Sok zöldséget rá!

Tegyünk a pizzára minél több zöldséget: olívabogyót, brokkolit, répát, zöldborsót, póréhagymát… stb. Így még vitaminokhoz és rostokhoz is juttathatjuk a szervezetünket.

A paradicsomszósz egészséges, de legyen házi

Ha házhoz rendelünk is pizzát, inkább ne kérjünk mellé szószt, ketchupot. Könnyedén és gyorsan elkészíthetjük mi magunk is otthon a sokkal egészségesebb változatát. Ráadásul, ha fokhagymát is keverünk bele, a koleszterinszintet is karbantarthatjuk.

Csínján a sajttal!

Inkább feta vagy növényi sajttal kérjük, készítsük el a pizzánkat. A tészta amúgyis kalóriadús, nem hiányzik a tetejére még egy jó adag zsíros kalóriabomba.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Ez is érdekelhet