Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Ez a diéta nem is hangzik ijesztőnek, mivel imádom mind a három kötelező alapanyagot. Alapjában véve el tudnék éldegélni egy darabig sajton, olajbogyón és zöldségen. Maga a diéta két hétig tart, majd egy hétig stabilizálás következik.

meditteran-dieta

A szakértők két hét alatt mínusz három kilót garantálnak, nem túl sok, de valahogy hihetőbb, mint az egy hét alatt 5 kiló. A diéta pedig teljesen tartható és nem is emberkínzó. A menüt te magad állíthatod össze szabadon, a lényeg az, hogy a fent említett három alapanyag kötelezően benne legyen legalább a reggelinél és az ebédnél. Estére elegendő már az olívabogyó és a zöldség, de ezekből sem kell túlzásba vinni. Ajánlanak viszont egy pohár minőségi vörösbort esténként a szív-és érrendszeri betegségek megelőzése érdekében.

Nem nehéz betartani, hiszen az ajánlott alapanyagokból annyit eszel amennyit akarsz, sőt emellett pedig sovány húst, és halételeket is fogyaszthatsz. Így élnek a krétaiak is: egészségesen és boldogan.

A krétai diéta mellett ismerkedj meg másik két diétatípussal:

DASH diéta, a magas vérnyomás leküzdésére

Mediterrán diéta, avagy egészségesen élni


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!