Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

A hasi zsírréteg nemcsak inesztétikus, hanem egészségtelen is a belső szervek számára.

fogyokura

Amennyiben megszabadulsz a hasi tájékon felgyülemlett zsírpárnácskáktól, főként az egészségednek kedvezel, ugyanis a szakértők rájöttek, az ide lerakódott plusz szívelégtelenségeket, magas vérnyomást, cukorbetegséget és még rákot is okozhat!

Ahhoz, hogy sikerrel járj, diétát kell tartanod, ez viszont messze áll attól, hogy éheztetned kell magad, vagy koplalnod kellene! Inkább azt jelenti, hogy helyesen táplálkozz, és azokat az élelmeket válogasd össze, amelyek jótékony hatással vannak a szervezetedre!

Első lépésként ezt a tanácsot fogadd meg: fogyassz minél több gyümölcsöt, zöldséget, növényi rostokban gazdag élelmeket, és kerüld az édességeket, feldolgozott, csomagolt ételeket.

Most pedig lássuk melyik az a 6 lépés, amivel csodás alakot formálhatsz magadnak:

1. Étkezési fólia-csomagolás

Minden este kenj fel az érintett területekre zsírégető krémet, majd masszírozd alaposan át a bőrt. Ezután vond be azt étkezési fóliával, hogy a krém hatóanyagai jobban felszívódhassanak. Legalább 1–2 órán át hagyd magadon a pakolást!

2. Kerüld az egyszerű szénhidrátokat az esti étkezésnél

Ajánlott, hogy a vacsoránál mellőzd a tésztaféléket, kenyeret, burgonyát és egyéb egyszerű szénhidrátokat tartalmazó ételeket, amennyiben az étkezés befejeztével már nem mozogsz/tornászol. Ellenben, a szakértők szerint, ezek a szénhidrátok pontosan a hasi tájékra fognak lerakódni! Ezért jobb, ha az ilyesmit reggelire vagy ebédkor fogyasztod, így a nap folyamán kedvezel azok elégetésének. Estére kiváló szénhidrátforrás a zöldség!

3. Naponta legalább 30 hasizomgyakorlat fitten tartja az izmokat

Ne feledkezz meg arról sem, hogy minden nap legalább 30 hasizomgyakorlatot végezz, 15-15-önként, ami úgysem vesz fel többet 10 percnél. Ugye, hogy 10 perc nem is olyan sok arra, hogy formában tartsd a tested?

4. A szója egyenletesen elosztja a zsírt a testen

A szakemberek szerint, a szója fogyasztása kedvez a zsírok harmonikus eloszlatásának a test többi részén, kerülve a derekat és a hasat. A fitóösztrogén hatására, ami a szójában rejlik, ez lehetővé teszi az ösztrogénszint szabályozását a szervezetben, ezáltal pedig a zsírok szétosztását a testrészek között. Hogy kifejtse hatását, a szóját ajánlott annak legtermészetesebb formájában fogyasztani. Kerüld tehát a feldolgozott szójából készült termékeket!

5. Kicsi adagok, gyakran

Jó, ha többször eszel egy nap és keveset. Továbbá, hogy ne fogyassz egy étkezésen belül túl sok élelmiszert. Ezért iktasd ki a három fő étkezést a mindennapjaidból, és helyettesítsd inkább három lezserebb étkezéssel, és két falatozással.

6. Hagyj fel a fehér kenyérrel!

Két lehetőséged van: vagy barnával helyettesíted a fehér kenyeret, vagy teljesen mellőzöd a kenyérfogyasztást az étkezéseidnél. Jó megoldásnak számít a teljes kiőrlésű lisztből készített kenyér, illetve a rozslisztből gyártott ropogós kekszecskék is.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!