Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Habár tudományosan ferde izmoknak nevezik őket, mindenkinek egyszerűbb behatárolni, ha az „úszógumi” megnevezést használjuk. A csípőcsont felett, a derék táján ugyanis könnyedén lerakódik a zsír, ennek követzkeztében pedig kevésbé esztétikus párnácskák jelennek meg az oldalakon. Ugye, te is meg szeretnél szabadulni tőlük?

Az alábbiakban olyan tanácsokat osztunk meg veled, amelyek segítségével levetheted magadról ezeket. Már tudhatod, hogy amit el akarsz érni, ahhoz kissé meg is kell erőltetned magad. Éspedig, szentelj kb 20 percet négy napból egy héten arra, hogy örökre búcsút inthess a zsírpárnáknak!

Ha kitartó vagy, 1 hónap leforgása alatt nemcsak azon lepődsz majd meg, hogy nyoma sincs az „úszógumidnak”, hanem azon is, hogy hasizmod és lábizmaid is sokkal feszesebbek lettek!

Első gyakorlat:

Állj terpeszben, amennyire csak bírsz, és hajlítsd be a térdeid. Kezeid tedd a csípődre, majd végezz fordulatokat derékból úgy, hogy ne inogjál meg. 100 fordulatot egyik feledre, 100-at a másikra végezz. Érezni fogod, hogy a teljes hasizmod bizsereg, holott ez nem is egy megerőltető gyakorlat!

Második gyakorlat:

Maradj a fenti kiinduló helyzetben. Az egyik kezed hajlítsd be, az öklöd pedig vidd a nyakad magasságába. Tartsd az így behajlított karad minél közelebb a mellkasodhoz. A másik kezes segítségével, hajolj féloldalt amilyen mélyre csak tudsz, közeledve a mellkasodhoz szorított kezed könyökével a sarkadhoz. Végezz 15 mozdulatot, gyorsabb ütemben, majd válts. Ez egy kardio-gyakorlat, amely minden oldal-izmot megmozgat, így semmi esély arra, hogy megdolgozatlan maradjon a csípő fölötti rész!

Harmadik gyakorlat:

Feküdj a talajra, tedd a kezeid a tarkódra. A térdeid hajlítsd be, majd fordítsd el így a lábaid oldalra. Emeld meg a törzsed, anélkül, hogy a kezeiddel segítenél magadnak. Végezz 10 mozdulatot, majd válts a másik feledre.

Hogy fokozottabb hatást érj el, opcionálisan használhatsz anticellulitisz krémet, még mielőtt belekezdenél a tornába. Szerezz be egy kiváló minőségűt, majd a gyakorlatok előtt masszírozd a bőrödbe, közvetlenül az érintett területre, kb 5–10 percig, folyamatosan. Ettől fellazulnak a zsírszövetek, így könnyebben megszabadulhatsz tőlük!

És ne habozz majd megosztani velünk is a végeredményt!

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!