Így fogyj egészségesen a kókuszolaj diétával!

0
3071

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Ha tartós fogyást szeretnénk elérni, fontos, hogy a vércukorszintünket mindig egyenletes szinten tartsuk. A fogyás egyik legnagyobb ellensége, ha hirtelen éhség tőr ránk, és gyorsan pótolni szeretnénk az addig elmulasztottakat.

kokuszolaj

A legjobban úgy tudjuk megtartani az egészséges vércukorszintet, ha az étkezések között vagy előtt egészséges természetes olajokat fogyasztunk. Ezek közül az egyik leghatékonyabb a kókuszolaj. Bár sokan az olívára esküsznek, a kókuszolaj sokkal egészségesebb és hatékonyabb. Ha fogyni szeretnénk, mellőzzük a sok más egészséges hatásáról közismert olíva olajat.

A kókuszolaj azon egészséges zsírok csapatába tartozik, melyek telítettség érzéssel töltenek el, és közben serkentik az anyagcserét. Tehát jól lakunk, vitaminokkal és tápanyagokkal telít, úgy hogy közben az emésztést is serkenti. Azokban az országokban, ahol jelentős mennyiségű kókuszt és kókuszolajat fogyasztanak, sokkal kevesebb az elhízott és szívbeteg emberek száma.

A modellek és hírességek körében egy ideje már ismert és hatékonyan alkalmazott a kókuszolaj diéta.

Ha étkezések előtt húsz perccel kókuszolajat fogyasztunk telítettség érzéssel tölt el, és csökkenti az étvágyat.

  • Ha valaki 40-60 kg testsúllyal rendelkezik, akkor naponta maximum 3 evőkanál kókuszolajat fogyaszthat.
  • A 60-80 kg-os emberek étkezések előtt 1, 5 evőkanállal, vagyis max. 4, 5 evőkanállal ehetnek naponta a kókuszolajból.
  • Azok pedig akik 80 kg fölött vannak, minden étkezés előtt 2 evőkanállal fogyaszthatnak el.

Mielőtt nekifognál a kókuszolaj diétának vedd figyelembe, hogy előtte kicsidenként kell belőle fogyasztani, ellenkező esetben hasmenést okozhat. Fokozatosan kell hozzászoktatni a szervezetet, hogy elkerüljük a kellemetlen szituációkat.

MEGOSZTÁS


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!